Pages

söndag 17 april 2011

Söndagsmys

Vilken härlig söndag!

Solen har strålat ända sedan vi vaknade i morse och vi har varit ute större delen av dagen, så vi kommer nog alla att sova gott i natt. :]

I förmiddags var vi nere på lekplatsen så Isadora fick klättra, gunga och snurra av sig. Sen hem för att äta lunch och efter det gick vi hem till Vicky och Liam för mer bus och mys! Ungarna leker så himla bra tillsammans och stängde in sig på Liams rum för massa lek. Fina fina ungar! Jag är så glad och tacksam att Isadora har fått en så fin vän i Liam och att vi har hittat en så fin vän i Victoria. Söta familjen Palm!

På vägen hem var Isadora så trött att hon höll på att somna i vagnen så hon fick komma upp och promenera resten av vägen hem. Hade hon somnat då (strax innan 17) hade hon inte somnat alls i kväll och det är icke roligt för någon av oss.

Nu ska jag vara duktig och kasta in en omgång tvätt, vika den rena tvätten och sen blir det kvällsmat trots att jag fortfarande är mätt efter all fikabröd jag stoppade i mig hos Victoria, haha.

Inga kommentarer: