Pages

tisdag 26 april 2011

Svettigt



Det ser nästan ut som att jag duschat, men nej, det är svett som rinner från ansikte, rygg, lår.. ja, you name it. Jag är riktigt het när jag sprungit.. ha ha.. ha. :P
Idag var det en bra runda och jag är riktigt nöjd. Speciellt nöjd (och stolt) är jag över att jag fixade "min" helvetesbacke! Den ligger precis i slutet (och alltså då också i början) av min runda när jag är som varmast, tröttast och andfåddast (är det ett ord?). Den är jättebrant och jag har aldrig lyckats springa upp för den utan gått. Fram till idag! Jag måste erkänna att jag blev extra peppad till låten jag lyssnade på just då. Det var kents Vinternoll2, och spola fram till exakt 3:45 och lyssna på resten av låten så kanske ni förstår hur peppande det var att springa upp för den förbannade backen just då. :]

Siffror:
5 km på tiden 33 m 36 s
Höll en hastighet på cirka 8,9 km/h
Brände 377 kalorier

Dagens nostalgilåt är Savage Garden med I want You..



Darren Hayes.. åh, denna vackra, fina lilla bög.. ;]
Jag var småkär i honom på 90-talet men blev inte förvånad när det kom fram att han levde med en man så att säga. Det är ett väldigt vackert par, Darren och hans man.



Nehepp, om jag skulle ta och hoppa in i duschen då rå..

Inga kommentarer: