Pages

tisdag 26 april 2011

Tillägg

Jag dog lite i morse när jag skulle kolla kontot för att se hur mycket mobilräkningen var på. I vanliga fall ligger jag på runt 350 kr/månaden. Det på grund av att Robin inte har Tele2 eftersom han har Telenor via jobbet. Så, ni kan gissa om jag höll på att kräkas och svimma samtidigt när jag såg räkningen på 1300 kr..
300 kronor var samtal medan en tusenlapp var wap/internet. Antingen har mitt Wi-Fi inte fungerat hemma eller så har GPS:en kostat mer än jag trott när jag är ute och springer. Hur som helst så var det inte roligt alls med tusen kronor mer än jag trott. Det kan man ha betydligt roligare för än att betala till Tele2. :[

Så.. idag beställde jag ett litet pluspaket på Tele2:s hemsida. Mobilsurf Medium kostar mig 59 kr/månaden och då får jag surfa fritt utan att tänka på kostnaden. Hellre 59 kr extra i månaden än en tusenlapp säger jag! :P


Inga kommentarer: