Pages

söndag 1 maj 2011

Fantastiskt gott

Idag testade vi det här receptet och OJ vad gott! Men vi använde oss av krossade tomater istället för bara sås/puré så det blev mer köttfärssås-aktigt. Maten rekommenderas varmt för vi blev både mätta och det smakade fantastiskt. Plus i kanten för att det var så matigt att vi inte orkade så jättemycket för då blev det två matlådor också. :]

Jag mår så himla bra av LCHF så det kanske känns som lite propaganda i min blogg för det men visst är det så att när något fungerar så vill man att hela världen ska veta det?
Om det finns människor där ute som vill förändra sitt liv med bättre mat som är både god, nyttig, enkel och mättande så rekommenderar jag verkligen LCHF. Det var inte alls besvärligt att börja med det, utan först i början handlade det bara om att utesluta de typiska sidorätterna som ris och pasta. Istället får man utforska sin kreativitet. :]

Idag ställde jag mig på mitt Wii Fit för att kolla av läget eftersom det var en månad sedan jag kollade sist och nog fan visade det minus på viktfronten - 3,5 kilo! Nu stirrar jag mig inte blind på siffror längre eftersom det numera syns tydligast på min kropp och mina kläder att jag ändrats. Men det är alltid roligt att få minus och inte plus, hehe.

1 kommentar:

i min lilla lilla värld sa...

Tack för ditt svar ang lchf =)