Pages

fredag 6 maj 2011

Kolhydratdöden

Jag förbannar mig själv! Dumma dumma mig.

Till eftermiddagsfikat serverades det (som vanligt) bullar och idag tänkte jag unna mig en. Fråga mig inte varför, för jag antar att det var min gamla reptilhjärna som kom fram. Well, jag har lärt mig min läxa. No more bulls för Anna!

Min mage är plågsamt uppsvullen, ser ut som om jag är gravid i månad 7-8 och har dessutom skitont! Riktigt härlig magknip. Det var många veckor sedan jag var svullen och hade magknip och det var ingen efterlängtad känsla. Det är bara att inse - min kropp mår som bäst utan kolhydrater!

Oh well, nu har jag lärt mig det. Om bullen var värd det? Absolut icke.

För övrigt har jag tagit ett stort beslut idag. För några veckor sedan gjorde jag en anonym anmälan till socialen. Idag ändrade jag mig och tog bort anonymiteten, så nu väntar jag bara på att polisen/socialen ska ringa mig. Läskigt, men viktigt!

2 kommentarer:

Fia sa...

Stackars magen :( Fan ta dessa underbara bullar!
Fredagsmys för mig består av chokladmousse.

4 port:

- 1 avokado
- 3msk kakao
- 1 msk vatten
- 1 msk honung
- 1 citronklyfta
Mixa, ha i kylen,ät! ;)

Fia sa...

Måste tillägga att det smakade skit. Kan bero på att det helt enkelt är ett kasst recept eller att vi inte hade tillräckligt med kakao. Inget jag rekomenderar iallafall. :P