Pages

måndag 9 maj 2011

Ny vecka

Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det var att ha helg! När man går arbetslös flyter dagarna ihop och den ena dagen liknar den andra. Men nu så.. nu var jag minsann ledig! :D
Det var en riktigt skön helg med mycket motion, fina vänner och härligt väder. Ja, och fina familjen såklart! ;P

Isadora verkar trivas bra med nya förskoletiderna också, och det märks inte speciellt mycket på henne att hon går längre dagar. När jag eller Robin hämtar vill hon oftast stanna kvar en liten stund till och tycks inte märka att det varit en lång dag. :P
Nu är de ute och leker så mycket om dagarna eftersom vädret är strålande vackert så hon får bra med frisk luft och springer omkring som en dåre. ;]

Den här veckan ska jag vara i Eskilstuna fram till onsdag. Då drar jag och SJ-gänget till Stockholm, där vi ska bo i Sollentuna och ha vidareutbildning i Hagalund tror jag att det hette. Vid Solna typ. :P
Hotellet har ett gym och relaxavdelning så jag ska dra med mig träningskläder! Försöka vara nyttig även på bortaplan.

Inga kommentarer: