Pages

söndag 5 juni 2011

Ego i bikini?

Insåg i helgen att jag verkligen verkligen behövde köpa en ny bikini. Den jag hade var på tok för liten och boobsen rymde titt som tätt - inte så kul! Så idag drog vi ner till stan med Jarlen och ägnade mig en stund åt shopping. :]

Inne på Stadium var det specialerbjudande om man "checkade in" (alla ni med Smartphones vet vad det är antar jag?) där, så fick ta tre betala för två.

Dessa fick följa med hem! :]

Robin tog en riktigt fin bild på mig nere på gården. Jag gillar vanligtvis inte att bli fotograferad (längre kan jag säga.. innan Isadora var jag alltid framför kameran!) men ibland tas det helt okej bilder på mig.. som denna. :]

Riktigt schysst för att vara en iPhone-bild!

Tyvärr var det för kalla vindar för att ha kvar klänningen på kroppen så bytte om till leggings och shorts efter en kort stund. Behöver jag säga att jag fullkomligt älskar att jag numera vågar ha andra slags kläder på mig än de gamla säckiga? Tack LCHF och tack för att jag orkat ta tag i mig själv och min kropp!

Sen en bild på min fina tjej! Min stora stolthet, mitt hjärta.

Älskade barn..



1 kommentar:

Elin sa...

Snyggo-Anna! :) Du är jättefin!

Åh vad söt Isa är på bilden! :) Gullungen!!