Pages

fredag 10 juni 2011

Ensammen

Isadora har åkt till farmor och farfar, Robin jobbar och ska sedan på After Work med jobbet så det är bara jag hemma i dag. Njuter för fulla muggar kan jag lova!

Gick ner och köpte ett paket jordgubbar innan som jag ska avnjuta med vispgrädde i kväll framför en film. Hade tänkt se No Strings Attached med Natalie Portman och Ashton Kutcher. Säkert en riktig B-film men det känns helt okej en fredagskväll när man är ensam. ;]

Försökte mig på att sitta på balkongen innan idag för att bättra på solbrännan, men orkade en halvtimme sen tröttnade jag på att svetten rann. :P
Ju äldre jag blir desto mindre tycker jag om solen. Förr i tiden (gud vad gammal jag lät nu) kunde jag pressa en hel dag på stranden, men när jag blev gravid så gick jag bara i skuggan för att slippa må illa (jag blev ju gravid i april och var alltså relativt nygravid under sommaren 2007), och det har fortsatt i ungefär samma stil sedan dess. I år har jag nog tagit rekord för hur mycket sol jag fått på min kropp för jag har blivit riktigt solbränd utan att veta hur jag lyckats!
Men det är en sak att ligga på playan och sola och en sak att bara röra sig på stan i solen.

Hur som haver så börjar jag 7:35 i morgon och slutar 16:10 och åker till Arboga en del. Där har jag nog aldrig varit mer än på genomresa, vilket det i och för sig blir nu med, men ändå. :P
Åker fram och tillbaka Eskilstuna-Arboga tre gånger tror jag och sen till Sthlm och tillbaka till Eskilstuna. Spännande! ;]

Ha en riktigt trevlig fredag. :]

Inga kommentarer: