Pages

torsdag 16 juni 2011

Färdig!

Igår examinerades jag och det gick alldeles galant! Så vad händer idag? Jo, jag ska åka helt ensam ikväll på en tur jag aldrig åkt, och till byar jag inte känner till. Jädersbruk någon?
Oh well, jag ska inte riktigt stanna där utan tåget byter bara riktning.. tror jag. :P
Haha, jag är fortfarande förvirrad! Saken med min nervositet för kvällen är inte att jag är rädd att glömma något för jag är säker på vad jag ska göra. Nej, min nervositet grundar sig i att jag är livrädd för att missa tåget/inte hitta tåget/glömma tåget. När jag väl är PÅ tåget så vet jag exakt vad jag ska göra.

Dessutom börjar min hjärna segna ihop lite efter snart sju dagars arbetsvecka med många tidiga morgnar. Idag är lite annorlunda för börjar lite efter 16 och slutar vid midnatt så lär ju vara helt slut när jag kommer hem. Sitter reserv i morgon på basen mellan 10-19 så förhoppningsvis blir det en lugn morgondag. Sen är jag ledig i tre dagar, yäy!! :D

Har planerat in goda vänner (Elin och Magnus och lilla My) på lördagsmiddag och det ska bli så härligt! Sitter och planerar middag och dryck just nu. Desserten är klar, men huvudrätten är under uppbyggnad. Blir vitt vin till det (alkoholfritt till föraren såklart). Mmm... blir nog bra det här. :]

Sen på söndag ska vi träffa Victoria och Liam vilket jag också ser fram emot såklart! Tänkte att jag skulle baka redan på lördag innan middagen och det kommer bli en del över så då slipper jag tänka på att baka på söndagen också. Det gäller att planera in väl! Min kalender har blivit min bästa vän, haha. Gud vad patetiskt. :P

Nej men nu måste jag nog ta och duscha. Mitt hår börjar se på tok för flottigt ut! Ska till frissan på måndag som tur är. Dags att fixa i ordning barret.. ;]

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kommer att klara det hur bra som helst och den allra första egna turen kommer du aldrig att glömma!
När jag gjorde min första egna( mellan Mö och Hd, på "svenska" blir det Malmö och Halmstad) och kom hem till Mö på kvällen gick jag fram och klappade på loket!