Pages

tisdag 21 juni 2011

Flen-Paris.

Fastnade i Flen i över en timme på grund av signalfel. Den stad.. ehh, byn, var inte direkt nåt att hänga i granen, hehe. Sorry.. :P
Men ja, iaf. Jag har varit igång sen 04 i morse och fick alltså en 13 timmar lång arbetsdag. Kändes helt okej när jag kom fram till centralen i Eskilstuna men nu när jag satt mig i soffan är jag mer eller mindre döende. Andra egna turen och det blev en jäkla massa strul. Inte roligt, men väldigt lärorikt och nyttigt. Nu vet jag vad jag ska förbättra om (när) det sker igen.

Måste ändå klappa mig själv på axeln och säga att jag gjorde ett bra jobb. Uppdaterade resenärerna så fort jag fick reda på något nytt, var trevlig även om jag var skitstressad, tog mig tid till varje resenär trots att jag nästan missade avgångar (lokföraren fick göra utrop till mig vid ett tillfälle eftersom jag pratade med en resenär). Ja, ja gjorde allt jag kunde helt enkelt och det var flera som gav mig beröm vilket är underbart. Ni anar inte hur mycket det betyder att få höra några positiva ord trots att vi är försenade! Vi får ta så jäkla mycket skit av folk så ni anar inte. Speciellt Eskilstuna-personalen har drabbats hårt av hot och våld. INTE okej.

Nu ska jag äta kyckling.

1 kommentar:

MaryCaroline sa...

Hahaha, klagar du på Flen eller? :P Nämen, du har nog helt rätt :)