Pages

lördag 11 juni 2011

Fotmassage sökes

Aj aj aj, mina fötter värker!
Vi fick beställa skor från jobbet som är bra att arbeta i, men de har blivit restade så var tvungen att köpa ett par enkla svarta skor, ballerina-style. De är jättesöta och jag har inte fått skoskav MEN, de är ju så tunna att det känns som att gå direkt på marken. Efter en 8,5 timme lång arbetsdag så känns det att skorna inte direkt är anpassade till ett jobb där man går konstant. :P

Var till Arboga ett par rundor och där fick jag veta att det skulle finnas ett bra konditori med fantastisk räkmackor - jag blev inte besviken!
Om ni av en händelse befinner er i Arboga så missa inte Konditori Saga. Nästa gång jag är där måste jag testa någon av alla deras fantastiska bullar eller bakelser - de såg ljuvliga ut.

För er som undrar så kör jag fortfarande LCHF, men när jag jobbar så är det svårare att hålla strikt diet. Vi har liksom inte lunch klockan 12-12:30 utan som idag, då fick jag äta lunch 11. Ibland får jag äta lunch 14. Det varierar helt beroende på vilken tur jag åker. Men vikten har inte ökat och jag mår fortfarande bra. Håller mig mest borta från bröd (åt mest av räkorna/majonnäsen idag), pasta och potatis. Sen kan det bli lite sisådär med t ex yoghurt.

I morgon har jag en lite längre runda. Från 9:30 till 19:30 ungefär så jag lär nog somna gott i morgon kväll! Igår var det desto svårare. Grannarna hade fest på balkongen bredvid så fick ha fönstret stängt = kokande hett i sovrummet. Sen kom Robin hem full och skulle klappa på mig, trots att jag varnat honom för det. Så snäste av honom och kunde sen somna om. :P

Min drog just nu: jordgubbar med grädde. Sååå gott!

Inga kommentarer: