Pages

måndag 20 juni 2011

Gråa hår?

Snart lär jag hitta min första gråa hårstrån, det är nära.. jag känner det. Måste andas, andas, andas. Även om Isadora numera inte trotsar lika fullt ut som för ett halvår sedan så kommer det stunder då hon testar våra gränser. Helst genom att skrika så högt att det är ett under att socialen inte kopplats in av grannarna. Jag blir nästan rädd om jag ska vara ärlig. Som tur är händer det inte ofta och vi kan för det mesta hinna lugna ner henne innan det händer. Men är det på gång och jag dessutom sitter med räkningar och försöker fokusera på alla siffror så finns inte mitt lugn och inget tålamod till hands.


Om hon ändå vore såhär glad jämt.. ;]

Jag var för övrigt hos frissan idag med mitt fågelbo till hår. Älskar min frisör! Är som att gå hem till en kompis och få snacka av sig, bli fin och sen gå, haha. Hon vet precis hur jag vill ha håret, toppar bara och klipper pyttelite på längden. Mitt hår har inte varit så här friskt och välvårdat sen jag gick i sjuan tror jag.


Nöjd morsa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ser så fin ut, vännen!