Pages

lördag 4 juni 2011

Zzz

Ikväll var det bara jag och Isadora hemma eftersom Robin skulle ut med Jarlen (det är nån slags festival här i stan), och vi passade på att ha lite tjejmys med film (Happy Feet). Men dottern var trött och för en kort stund sedan såg det ut såhär i soffan.

Sötaste ungen med rolig pose.. :]

Nåja, fick bära in henne till hennes rum där hon nu sussar så sött. Mitt älskade gullefjun! Vi har haft en hel del bråk idag men jag kan nog garantera att hennes humör beror på värmen som kommit. Mitt humör har inte heller varit på topp så antar att hon liknar mig till det sättet också. Tycker minsann att hon kunde vara lite mer som sin pappa! Räcker det inte med att hon ser ut som mig, måste hon även VARA som mig? :P
Robin är mycket lugnare och hetsar inte upp sig i onödan som jag. Önskar att Isadora kunde fått ärva det beteendet. :]
Men hur som haver så räcker det att titta på den här vackra lilla tjejen för att hjärtat ska fyllas med så oändligt mycket kärlek att det känns som om jag ska sprängas. Att säga att jag älskar henne känns så fjuttigt, så litet. Det räcker inte! Hon är mitt liv. Hon är mitt hjärta. Hon är.. allt.


Inga kommentarer: