Pages

torsdag 28 juli 2011

All I do is work..

Så känns det iaf.
Jobbar, jobbar, jobbar. Hela dagarna långa. ;]
Underbart är det, men jag blir trött så när jag väl kommer hem så är det soffläge som gäller. Men i morgon är det fredag och när jag slutar vid 20:20-tiden så åker vi direkt till värmland. På lördag ska vi nämligen på bröllop utanför Karlstad! Fina, söta Kexor-Karin och Ante knyter äntligen ihop sitt långa förhållande och byter vigselringar. Det ska bli underbart att bevittna och jag gissar att tårarna kommer flöda. ;]

Nästa år firar jag och Robin fem år som gifta vilket känns lite smått sjukt och bisarrt. Har tiden verkligen gått så fort? Funderar på vad vi ska hitta på, för något extra måste i ju faktiskt hitta på. Funderar lite på det här med luftballong över Stockholm. Det hade varit rätt coolt, eller hur?



1 kommentar:

Emelie sa...

Jobb, jobb och jobb ;-). Vet hur det är. Hoppas ni får en fin helg!! Grattis till bilköpet förresten, kram.