Pages

fredag 15 juli 2011

Done and done.

Har varit till jobbet och lämnat in sjukintyget. Det var helt dött där förutom han som jag skulle träffa, och så fort jag kom in kände jag bara att jag ville arbeta. Sjukt konstigt att man längtar efter att jobba för oftast ser man fram emot semester och ledighet. Inte jag inte. Jag har alltid varit en arbetsmyra. Under hela studietiden såg jag till att jobba och inte bara för att tjäna lite extra utan mest för att jag verkligen älskade det. Att gå arbetslös är definitivt inget för mig!

Såg även till att skriva ut schemat för måndagens jobb. Blir en skön start då jag börjat arbeta först vid 16:30 men å andra sidan kommer jag inte hem förrän vid midnatt. Ska först till Sthlm, sen Arlanda och vidare till Örebro innan jag får åka hem. En rätt okej tur, även fast den brukar vara fullsatt från Sthlm-Eskilstuna. Men från Eskilstuna-Örebro är det riktigt härligt. :]
På tisdag ska jag åka till Sthlm tre gånger och även om det kan låta lite trist så ser jag verkligen fram emot det för då ska jag åka med en av de fina tjejerna jag lärde känna under min utbildning. Blir kanonkul att åka ihop!

Sitter och väntar på att Isadora ska komma hem, men ännu ingen skymt av henne. Min lilla busa.. världens finaste. :]
Snart kommer även finaste Vicky hit, så blir fullt hus i eftermiddag. Härligt tycker jag som mest suttit ensam och deppad över sjukdom sista veckorna.

Det känns onekligen som att mitt liv har stått på paus, men nu äntligen kanske det börjar ljusna. Om bara min mage också skulle tycka så.. ;]

1 kommentar:

Anonym sa...

Viktigt att du ater mat vilket kan vara svart med de arbetstider vi har pa tagen. Annars kommer magkatarr och annat trist farande pa direkten.