Pages

fredag 8 juli 2011

Förbannat trött nu.

Sedan i söndags är jag sjukskriven på grund av min mage som vägrar samarbeta. Grovtarmen är inflammerad och jag har ett odrägligt virus på besök där så ingen näring tas upp utan allt jag försöker äta åker rakt ut igen. Ja, ni förstår säkert att jag inte bara tycker att det är äckligt och jobbigt, jag har typ skavsår också trots mjukaste pappret. Ont! :[

Börjar nästan bli lite rädd för det blir ju inte bättre, snarare tvärtom. I onsdags var jag på vårdcentralen som skickade mig till akuten. De har tagit prover för EHEC vilket ju känns jävligt obehagligt. Varken Robin eller Isadora har drabbats, vilket känns skönt. Hellre bara jag än de också.

Jag har blivit sjukskriven fram till söndag men vet inte om jag kommer vara återställd tills dess, och jag får ångest över det för jag vill ju jobba. Älskar att arbeta och vill inget annat än att gå tillbaka till jobbet. :/

Well, this sucks.

Inga kommentarer: