Pages

söndag 31 juli 2011

Kärlek och bild

Det var verkligen i kärlekens tecken den här helgen gick. Vi åkte till mamma och Tim i fredags efter jobbet, som för övrigt fick ett otrevligt avslut. Jag skulle ha fått sluta tidigare men precis när mitt tåg till Eskilstuna skulle avgå fick vi besked från trafikgruppen att en kille hade klättrat upp i en el-stolpe utanför Stockholm Södra. Han vägrade komma ner vilket resulterade i att alla tåg söderut (bl a vi alltså) ställdes in.
Men det var inte det jag skulle skriva om, för jag skulle kunna behandla det här ämnet i all evighet. Nu skulle det dock handla om kärlek! :]

I lördags begav jag och Robin oss ut till Borgviks kyrka för att bevittna äktenskapet mellan min fina väninna Karin och hennes Andreas (a.k.a Ante). Vädergudarna var med oss och solen sken i kapp med brudparet. Det var ett otroligt vackert bröllop och jag tror att brudparet var väldigt nöjda. Mycket religiöst prat men vi befann oss ju i en kyrka så inte så märkligt, haha. :]
Karin var vackrast på planeten (som det så bör sig när man står brud) och Ante var väldigt stilig.
Om jag grät?
Så fort jag såg Karin komma in i kyrkan så började det rinna. Och tårarna slutade inte rinna.. ;]
De har varit tillsammans i nästan sex år så det var en underbar känsla att se de knyta hymnens band. Fina fina familjen Lind Rantala..

Litet kollage från de gångna veckorna.


Nu ser jag fram emot det som kommer i framtiden helt enkelt. Jag njuter av mitt liv!

1 kommentar:

Emelie sa...

Åh härligt med bröllop, har aldrig varit på ett vad jag kan minnas men det kommer väl. Nu ska du inte alls vara på Stoffes sida tycker jag, haha! Elliot är visst lite lik mig, hittade ett foto hemma hos min mormor där han är jättelik mig som liten. Hoppas du får en fin jobbvecka utan obehagliga överraskningar . Kram!