Pages

fredag 15 juli 2011

Mardröm och regn.

Fy tusan vilken hemsk mardröm jag hade i morse efter att Robin gått till jobbet! Drömde att jag låg i sängen och visste att jag var i en mardröm, men det var omöjligt för mig att vakna. Låg och skrek, fast det kom bara ut konstiga ljud. Försökte gå upp från sängen, men låg som fastlimmad i sängen så det var omöjligt. Det kändes som en hel evighet men jag har hört att drömmar bara håller på i max 7 minuter..

Igår var det fantastiskt väder i Eskilstuna och jag vågade mig ut en kort stund till affären iförd shorts och linne. Inget speciellt tänker ni, men för mig var det ett stort steg - jag hade nämligen inga leggings på mig! Jag har aldrig, inte ens som tonåring, vågat visa mina ben utan strumpbyxor/leggings. Har haft stora komplex för de och tyckt att de varit på tok för tjocka och kritvita. Men igår kände jag bara att "Nej, nu får det vara nog".

Anna visar benen.. ;]

Tyvärr försvann det fina vädret för idag regnar det och är grått ute. Mindre roligt med andra ord. Sitter och väntar på att Isadora ska komma hem från farmor och farfar, sen får hon följa med mig till jobbet. Måste lämna in sjukintyg. På måndag ska jag börja jobba igen och jag håller tummarna för att jag är bättre tills dess. Jag är fortfarande kass tyvärr, men det kanske är på bättringsvägen. Vill så gärna börja jobba nu! Saknar mitt arbete. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

You look gorgous!