Pages

torsdag 21 juli 2011

Mitt immunförsvar..

.. eller rättare sagt bristen på immunförsvar. Jag har hunnit haft "normal" mage i två dagar efter nästan tre veckors helvete med toabesök varje kvart, och vad händer?
Jag vaknar mitt i natten med feberfrossa! Låg och skakade, svettades och yrde runt i sängen fram till tidig morgon då jag äntligen, efter en Diklofenac, kunde sova ett par timmar. Varit mer eller mindre förstörd idag och Robin fick ta en pappa-dag för att ta hand om Busadora. Hans semester börjar nästa vecka tack och lov.

Har mått pest idag med feber som gått upp och ner. Tog en Alvedon för en timme sedan så nu känner jag mig normal igen. Ska jobba i morgon så får ta med mig några tabletter om febern inte släppt. Har ingen förkylning på gång så förstår inte var febern kommer från? Mycket märkligt.

Det jag hoppas på nu är att mitt immunförsvar ska börja byggas upp. Tror att min kropp fick sig en chock av att börja arbeta och träffa så mycket människor varje dag, så förhoppningsvis kommer alla möjliga sjukdomar nu och sen är det slut och immunförsvaret blir bättre.
Ja, hoppas kan man ju alltid.

Har kvällsjobb hela helgen så Robin och Isadora åker till Kvicksund i morgon och sover över där. Då kan jag sova ut på lördag innan jag har ett trevligt 11 timmars-pass framför mig. ;]

Inga kommentarer: