Pages

onsdag 24 augusti 2011

Nytt kontrakt

Ohh, Anna glaaaad! Var på jobbet och hämtade ut mitt nya kontrakt. Känns så himla bra! Nu gäller det bara att jag får en massa tider också, hehe. Är så jäkla glad över mitt arbete så ni anar inte. Visst tusan är det skittråkigt med all negativ respons från media och bekanta men jag känner ändå att det positiva väger fan så mycket tyngre än det negativa. Jag har världens bästa arbetsplats med fantastiska kollegor och underbara chefer. När jag ska till jobbet känns det aldrig jobbigt eller ångestladdat utan det är med lätta fötter jag går dit och känner mig stolt över det arbete jag utför.

Jag är bra på mitt jobb, det är en sak som är säker. Och med det i åtanke så blir det inte speciellt jobbigt att gå till arbetet. ;]

1 kommentar:

Anonym sa...

Fast visst är det märkligt att när tågpersonal blir misshandlade, spottade på, trakaserade....ja, då blir det inga tidningsrubriker!
Inget nyhetsvärde, tydligen......