Pages

onsdag 7 september 2011

Jag är så tråkig, jag vet

Förlåt för dålig uppdatering men det beror helt och hållet på att jag inte har haft något att förtälja, tro det eller ej. Mitt liv är inte så himla spännande utan går mest ut på att jobba, ta hand om barn och sova. Någonstans där emellan hinner jag med att gå på toaletten samt krama på min make. Men det är knappt att jag hinner det heller. Ja, att kramas med min make alltså. Stackars honom!
Jag har blivit en tråkig fru som halvt om halvt somnar i soffan med ett glas cola i handen med ögon som går i kors och stressmage på köpet. Haha, visst låter det underbart?

Närå, det är bara ett helt vanligt Svensson-liv jag lever and I fucking love it. Trivs fortfarande som fisken i vattnet på arbetet. Har de bästa kollegorna i världen, och får umgås med jättetrevliga förare! Senast igår hade jag en sån där piss-tidig morgon (gick upp 4) då man egentligen ska vara sur och grinig, men så åkte jag med en jättetrevlig herre från Västerås och vips så var min morgontrötthet borta. Grymt!

Om någon undrar hur tusan jag ser ut på jobbet så är det...

... så här jag ser ut!
Nu syns det inte så tydligt på bilden men jag har målat naglarna i knallrött så att de ska matcha min käcka scarf. Snyggt va? ;]

Idag börjar jag jobba vid halv tre på eftermiddagen och slutar mitt i natten. Lär vara lite sliten i morgon, men får sovmorgon till 14 och slutar relativt tidigt (20:15 typ). Dessutom ska jag luncha med Denise, så jag får gott sällskap. Härligt!

Nej ni, ha en underbar (regnig) dag!

2 kommentarer:

Karin sa...

Svar: Ja, men nu har vi ett par namn på listan iaf. Sen får vi väl se vem det är som kommer ut, kanske är nån helt annan! ;) Och om vagnen: Vi kom överens om att vi inte ville ha svängbara framhjul (vi har ju tänkt flytta från stan, så då blir det antagligen ganska mkt skogs-/naturpromenader, och då känns det bättre med fasta hjul), så vi är helnöjda med vagnen vi beställt! =)

Hogrelius sa...

Talade med din trötta mor som har haft tåget till Oslo tidigt! Hon har tåget imorgon bitti också vid 5!! Nu delar ni samma erfarenheter! Kämpa på, livet är så här!