Pages

torsdag 15 september 2011

Personlig utmaning & mobilbilder

För några dagar sen stod jag framför spegeln i underkläder och stirrade på bilden som var framför mig. Sen gjorde jag något, och tänkte något, som skulle varit en omöjlighet för mig för nån månad sedan. Jag tog upp mobilen och tog en bild på hur jag såg ut.

För många är det inte en big deal, men för mig var det stort. Skitstort!
Jag stod och tittade på mig själv och kände mig.. tja, glad. Så pass glad att jag bestämde mig för att jag skulle utmana mig å det yttersta - visa hur jag ser ut. Efter mycket träning, dieter och ågren så är det så här jag ser ut.

Jag, varken mer eller mindre... och kan man visa sig i bikini kan man väl visa sig i underkläder?

Inte lika slimmad och cellulitfri som innan bebis, men ändock en helt normal kropp för en småbarnsmorsa på drygt 29 år. Faktiskt. :]

Så lite gamla bilder jag hittade på mobilen..




Inga kommentarer: