Pages

lördag 10 september 2011

Woop woop

Idag jobbade jag för sjätte dagen i rad (gick upp 5 i morse, zzz..) och nu är jag ledig några dagar! Jag ska försöka njuta av ledigheten och vila upp mig så gott det går. Har haft massa tidiga morgnar sista tiden och man bli lite knäpp i huvudet till sist. Tror jag har förlorat typ två dygns sömn tack vare alla tidiga morgnar, men jag klagar icke. Har haft några fantastiska dagar på jobbet!
Eller ja, nu har jag förträngt den bittra, sura kvinnan från igår. Gudars skymning vilket jobbigt liv den människan måste ha.

Fick arbeta med en av mina manliga favoriter hela dagen. Han och hans kille har varit ute och rest senaste månaden och det verkar ha varit sjukt nice. I januari åker de igen och jag känner mig smått avundsjuk, haha. Fast de har å andra sidan inga barn och därför är det lite lättare att bara dra när de vill till alla dessa exotiska platser de besöker. Borneo, Bali, Malaysia.. ja, you name it. Åh, vad underbart! Min kollega var brun som en pepparkaka och jag kände mig likblek, haha. :D

I kväll ska vi titta på det sista avsnittet av The Wire från sista säsongen som gjordes. Känns nästan lite ledsamt, men jag ser fram emot vad jag ska få börja titta på efteråt.. True Blood säsong fyra! Åhh.. jag och mina vampyrer. Hade de funnits på riktigt hade jag nog också varit en Fang-banger. ;]
Haha, nej skämt åsido - älskar True Blood! Alexander Skarsgård är inte bara ögongodis utan faktiskt en riktigt skön skådis, precis som Stephen Moyer och Anna Paquin.

Nu är det helg för mig! Wiii. :D

Inga kommentarer: