Pages

torsdag 13 oktober 2011

Extra extra.

Ohh, helt plötsligt får jag en extrainsatt tur och ska jobba i kväll! Det innebär att jag inte kommer att få träffa min dotter idag. Hon sov över hemma hos farmor och farfar igår och det var Robin som lämnade henne på förskolan på morgonen, så jag har inte träffat henne på två dagar. Uhh, det börjar värka lite i mitt mamma-hjärta kan jag lova. Men när jag kommer hem i kväll så ska jag pussa och krama lite på henne där hon sover. Då är hon ju faktiskt som finast, hehe.

Blir en intressant tur då jag ska jobba för Västerås idag. Åker pass dit, sen jobbar jag fram och tillbaka till Örebro innan jag åker pass hem till Eskilstuna. Blir nya stationer att åka till så jag ser fram emot det! Annars är det inte så många olika stationer vi åker till, vi som jobbar för Eskilstuna, så det är trevligt med lite ombyte då och då. :]

Jag ska träffa Carin innan jobbet och passa på att fika lite. Ska bli himlans trevligt! Var länge sedan vi sågs, förutom en kort sväng på jobbet vid ett tillfälle. Och fika kan man ju inte säga nej till tycker jag... ;]

Hmm, varför är det förresten alltid som så att när jag kan ta sovmorgon så kan jag inte sova, och när jag inte kan ta sovmorgon så vill jag sova länge? Sjukt jobbigt!

Inga kommentarer: