Pages

onsdag 5 oktober 2011

Jäkla Com Hem.

Idag är jag oerhört frustrerad! Vi har Com Hem digital-tv med 8 favoriter. Har haft det i nåt år nu och för det mesta har det fungerat felfritt. Ibland så buggar det ur men det har alltid kommit tillbaka. Tills nu!
I flera dagar har hälften av våra kanaler slutat fungera. Det står bara "Kodad signal" på en svart bakgrund. Gick in på Com Hems hemsida och ser att jag ska låta en av kanalerna vara igång i en timme så visst, jag testade. Efter två timmar stängde jag av teven och ringde deras kundservice. Var en jävla massa knappval och det enda som kom fram var att det pågick en felsökning i mitt område.

Men alltså, hur länge ska det hålla på att felsökas? Jag har varit utan digitala kanaler i flera dagar och detta betalar jag dyra pengar för? INTE okej!

Är förbannad och frustrerad på en och samma gång.

1 kommentar:

Ola Eriksson sa...

Hej,

Har du fortfarande problem med dina tv-kanaler? Har du det får du gärna återkomma genom det här formuläret så ska vi titta närmare på ärendet: http://www.comhem.se/comhem/-/417386/417386/-/index.html

Du kan givetvis alltid också ringa till vår kundservice på 0771 - 55 00 00 för att höra hur det går med ärendet.

Hälsningar,
Ola Eriksson
Com Hem