Pages

tisdag 11 oktober 2011

Nostalgi

Precis hemkommer från jobbet och ska snart lägga mig för att sova några timmar, men för att kunna komma till ro måste jag först varva ner en stund framför datorn. Tittade på lite klipp från när Izzie var bebis och kan bara konstatera att man glömmer så lätt...

Musiken har alltid funnits i hennes liv. Inte så konstigt med tanke på att hennes föräldrar är musik-junkies. Hon hade precis planterats i min mage när vi var och såg 30 seconds to Mars och Linkin Park (maj 2007), samt så var jag i sjätte månaden när vi såg kent i Annexet (november 2007).

Isadora lyssnar på Depeche Mode, drygt 6 månader gammal.

Diggar kent vid drygt 1,5 års ålder.

Skrattar ihjäl sig till mammas hicka.. men micron är också spännande! (Här är hon precis fyllda ett år)

Åh, min lilla bebis har blivit så stor! Ibland när hon ligger och sover och jag går in för att titta till henne ser jag henne fortfarande som en liten liten bebis, men när hon vaknat är genast mycket större. Hon har blivit ett stort barn helt plötsligt. Om bara tre månader fyller hon fyra år. Fyra år? Helt sanslöst. Fattar ingenting..


Inga kommentarer: