Pages

onsdag 5 oktober 2011

Sjukt bra humör helt plötsligt!

Haha, jag är värre än en hormoniell tonåring idag. Från att vara sjukt irriterad till att må jättebra och tycka att livet leker. ;]
Undrar om jag är bipolär? Hehe.

Nej, men tror att det beror på att jag var hos min frisör idag. Var på tok för länge sedan nu (juni skulle jag tro) och topparna behövdes klippas till. Jag fick beröm för att mitt hår var i fint skick och att min annars så torra hårbotten såg normal ut. Yeah!
Har blivit mycket mycket bättre på att ta hand om och vårda mitt hår. Så nu är det verkligen långt, fint och inte en sliten topp i sikte. Känns gött mos helt enkelt! Om några veckor ska jag dit för att tona om håret. Jag behöver bara göra det två gånger om året eftersom den toningen de använder håller i sig sjukt länge. Men nu börjar mitt blonda hår lysa igenom på sina ställen så det är dags att ta tag i det. Som tur är ser det mest ut som om jag har slingor. :P

Har städat lite idag och undrar NÄR jag ska bli vuxen nog för att tycka om att städa. Troligen aldrig. Det är verkligen en börda att avsky städning. Visst älskar jag slutresultatet men att ta tag i skiten är så svååårt. Har ännu inte dammsugit och diskat men något ska jag väl låta Robin göra? :P

Okej, bäst just nu som gjort det drägligt att städa:

Rihanna - S&M

Inga kommentarer: