Pages

onsdag 2 november 2011

Sjukling.

Jag har drabbats av årets höstförkylning. Snorar, hostar och är febrig. Med andra ord så är jag sjukt ynklig och vill bara krypa upp i mammas famn och bli omhändertagen. Men så kommer den bittra verkligheten... jag fyller 29 år på söndag, har ett eget barn att ta hand om och min mamma bor typ 35 mil bort. :(

Hold up! Sa jag att jag fyller 29 år på söndag? Det är helt galet ju!
Hur gick det till? Nej nej, det måste vara ett skämt.. låt mig räkna. Jag är född 1982, och nu är det 2011.. hmm.. ehm, jo det stämmer nog. 29 år. Jaha, 29 år gammal. 29 år ung?
Äh, whatever.

Jag är ändå cool, för jag har stora fina härliga tatueringar. Sådetså! ;)

1 kommentar:

Carin sa...

Vet du vad som är det bästa med att fylla 29? Då är det bara ett år kvar till man fyller 30! Woop woop! Bli frisk snart så vi kan fika. :)