Pages

lördag 17 december 2011

Antibiotika

Igår ringde läkaren och hade fått tillbaka provsvaren. Jag var ju och tog ett vidrigt näsprov tidigare i veckan där de stoppade upp en lång bomullspinne typ 20 cm upp i näsan. Hemskt!


Svaret var, och håll i er nu för det är så jäkla vidrigt, att jag har någon form av svamp som växer där uppe. Den orsakar även min hosta som inte gått bort.


Var skönt att få svar men det innebär även en dos antibiotika. Jag avskyr antibiotika! Min mage klara inte riktigt av det så blir alltid kass i magen och jag mår ständigt illa. Idag tog jag första dosen så nu väntar jag bara.. :-(


Är sjukt trött idag så blir nog tidig sänggång. Vi ska städa på förskolan i morgon så behöver all kraft jag kan uppbåda!


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar:

Elle sa...

Köp nyttiga bakterier, typ bifolac eller lactuplus, probimage och ät! Inte samtidigt som antibiotikatabletten, men 2 timmar före eller efter nåt sånt. Det tipsar vi alltid våra kunder om vid såna här kurer om man vet att man brukar få problem!