Pages

lördag 10 december 2011

Shopping

Jag trotsade min sjukdom och åkte till Tuna Park med familjen i förmiddags. Kanske inte så smart i efterhand då jag är helt slutkörd nu istället..
Men jag var på jakt efter ny ögonskugga och fick med mig en hel ask!

Många fina färger blev det och jag tror att jag kommer överkonsumera den turkosa rätt ordentligt. ;)
Älskar klara fina färger även om jag inte använt det senaste tiden. Mest på grund av gammalt dåligt smink, så nu kan jag äntligen sätta lite färg på tillvaron!
Köpte även en ny Dipliner så jag kan fixa mina kattögon, en ny mascara och nya jeans som sitter som de ska. :)
Robin fick nya byxor och Izzie nya tjocka tights. Alla nöjda och glada!

Nu ska vi äta pommes, bea-sås och rostas-kött. Busungen nöjer sig med korv. ;)

Inga kommentarer: