Pages

tisdag 10 januari 2012

Vilken morgon!

Igår gick jag upp mitt i natten för att jobba så idag var det Robin som skulle lämna på förskolan så jag fick sova ut. Men så blev det förstås icke.

Isadora tyckte att det var morgon redan vid 5 i morse men det tyckte ju inte vi. Efter mycket om och men somnade barnet om och när Robins klocka ringde strax innan 7 så var det kört. Isadora tänkte inte gå upp. Robin försökte med allt, fick upp henne och gav henne frukost men hon grät bara. Efter 10 minuter gjorde det för ont i mammahjärtat så jag och min migrän (som jag mår kräkilla av) samt min trasiga fot gick upp, sa till Robin att ringa förskolan och säga att barnet inte kom idag, sen gick vi och lade oss igen. Isadora kunde förstås inte somna om men hon var mycket gladare. Hon ville (som vanligt) prata om när hon var en bebis. Just nu går vi igenom bebisperiod deluxe. Ungen pratar konstant om bebisar..

Efter en stund gick vi upp, satte igång Bolibompa och sen lät Isadora mig sova i 45 minuter. Härligt! Så vad vi ska hitta på idag återstår. Funderar på att ta oss en tur ner till Underhund efter lunch. Ungefär så långt jag kan gå utan att dö av smärtan från min fot. Ska skriva mer om vad som hänt den sen.

Inga kommentarer: