Pages

fredag 20 april 2012

Prov, förkylning & sånt.

Jag har haft en mardrömsvecka när det gäller tider. Måndag, tisdag och onsdag gick jag upp 3.40 för att jobba. Torsdag och fredag har jag gått upp 5.40 för att åka till Hagalund (Sthlm) och ha utbildning. De två dagarna har varit oerhört intensiva och hjärnan är proppfull med ny information. Idag hade jag prov (det handlar om loktåg) och fick 18 rätt av 19 så är nöjd. Lite grinig på mig själv för det enda felet jag hade var rent slarv! :(


I morgon ska jag upp 5.25 för att sen jobba till 14. Ska sen möta upp mamma som kommer och är barnvakt så jag och Robin kan se Filip & Fredrik som är i Eskilstuna med sin show. Gissar på att de lär prata om kent..


På tal om Sveriges bästa band har de släppt fyra hemliga låtar från skivan och det låter bra! :)

Som om jag trodde något annat.


Igår på tåget hem från utbildningen fick jag ont i halsen och under kvällen blev det värre. Kunde knappt sova under natten och idag slog det till rejält med en äkta mans-förkylning. ;)

Ligger just nu i soffan och har myskläder på, men fryser ändå. Håller det sig till detta är det lugnt för vet att årets influensa varit vidrig. Muterad har jag hört.. :(


Oh well. Ha en riktigt skön helg och hoppas ni mår bra!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: