Pages

måndag 7 maj 2012

Växtvärk

Idag var jag och Isadora på sjukhuset för uppföljning. Hon har ju problem med återkommande förstoppning och vi har tagit en del blodprover för att utesluta allergier. Nu kan vi även vara lugna gällande gluten. De hittar ingenting så förhoppningsvis är det något som hon kan växa ur. Men hon får medicin varje kväll som gör att hon hittills har kunnat gå och göra nummer 2 åtminstone varannan dag. Men oftast varje dag! :)

Innan doktorn kom fick vi gå och mäta och väga henne och det var inte så konstigt att hon klagat på att hon har ont i benen. På två månader har hon vuxit tre centimeter och gått upp nästan ett kilo. Åh, ibland är det märkligt att vara mamma till ett så stort barn! Tänka sig att detta fina barn kommer finnas i mitt liv i många, många år framöver. Att hon kommer fortsätta vilja hålla min hand, krama mig och säga att hon älskar mig. Att hon kommer skämmas över mig, tycka jag är pinsam, vägra kramas och skrika åt mig. ;)

Jag njuter. Ja, fy tusan vad jag njuter!