Pages

torsdag 13 september 2012

Tjena tjabba hallå

Isadora går i sin mors och mosters fotspår och har börjat dansa. Det är på Lets move på söndagar och hon verkar tycka att det är väldigt roligt. Just nu är det mer lek än allvar, precis som det ska vara i den åldern. Tycker mest att det är roligt att hon har fått något att göra som hon gillar. Rubriken på det här inlägget härstammar från något hon lärt sig på dansen. Men hon har lite svårt för tje-ljud så låter mer som "sena, sabba hallå" när hon uttrycker det. Haha, snuttan. :)

Whats up?
Jag jobbar (vad annars?), och jag jobbar obekväma tider deluxe just nu. I morgon kommer det vara min femte dag i rad som jag går upp innan 04 på morgonen (natten?). Det börjar kännas kan jag lova! Är seg och har lite svårt att hänga med i tankegångarna, plus att jag blir irriterad snabbare. Men ja, jag tjänar ju pengar och det behövs till resekassan inför Egypten. :)

Har jag sagt att jag längtar efter denna resa? Varenda dag kommer tankarna fram, hur det kommer bli och hur skönt det ska bli med lite sol och värme. Vi har inte direkt blivit bortskämda med det den här sommaren. :P

Idag beställde vi Charlies dop-present och jag ser verkligen fram emot att se hur den blir. Den ska komma inom 10 dagar så lagom till dopet. Vad det är säger jag inte eftersom Charlies mamma Lisa brukar kika in här. ;)
Presenten är visserligen till Charlie, men det kan ju bli en fin överraskning för mamman och pappan också. :)
Har jag sagt att Charlie är bedårande? Åh, ni anar inte! Bilderna på honom gör honom inte rättvisa, för även om han är underbar på bilderna så är det inget mot vad han är i verkligheten. Vacker pöjk det där. :)

Morbrors och mosters sötnos. 

Glad tjej. :)

Med Baby Bä-Bä. 

Bus-tjejen. 




Inga kommentarer: