Pages

onsdag 5 september 2012

Träning

Det har inte varit min vecka direkt..

I måndags var det meningen att jag skulle ner till Always Fitness och köpa gym-kort, men så somnade jag efter jobbet och sen var det kört. Så jag gick dit igår efter jobbet men då var det ingen i receptionen som kunde hjälpa mig. Suck. Så idag när jag slutat jobba ringde jag först dit och frågade om någon var på plats, och det var hon. Jag traskade ner, fick titta mig omkring och det var både fräscht och hade bra utrustning så skulle köpa mitt kort. Då fungerade inte datorn så det gick inte! :(
Hon såg lite generad ut och bad mig komma i morgon.. 

Always Fitness är ett gym som passar mig eftersom det är öppet 24/7 så jag kan träna när som helst på dygnet, vilket passar mig med mina konstiga jobbtider. Kan gå dit om jag slutar 23:45 liksom.. ;)
Eller om jag börjar 9 så kan jag traska dit innan och duscha så jag är nytränad och fräsch till jobbet. Känns riktigt bra! 

Dessutom har de en "tjejhörna", ett eget rum för endast tjejer. Det kanske låter töntigt, men jag känner mig så duktigt otränad och då kan det vara skönt att få upp flåset i eget rum och sen när jag inte flåsar lika mycket kan jag vara ute i stora salen. ;)
Sen känner jag flera stycken som tränar just där och alla trivs, och då kan jag få uppbackning när det känns tungt. Bara fördelar! :)

Inga kommentarer: