Pages

måndag 8 oktober 2012

Höstskor

I söndags insåg vi att både jag och Isadora behövde nya skor. Isadoras fötter är nog inne i en tillväxtfas för helt plötsligt behövde vi köpa storlek 28 till henne. Förstår ingenting, men det här barnet hoppar över vissa storlekar. Hon gick direkt från 25/26 till 28 i skor och i kläder hoppade hon över 110. Hon gick direkt från 104 (hoppade över 98) till 116. Mycket märkligt! :)

Hittade iaf jättesnygga skor till oss båda. Till Isadora blev det ett par gympaskor och knallrosa kängor i skinnimitation med leopardmönstrat foder och till mig ett par snygga stövlar som jag dessutom kan jobba i. Har haft lite panik nu när vi gått över till höstuniform och jag insåg att mina höstskor läcker som ett såll. Sulorna och klacken är totalt utnötta! :(

Vi blev nöjda och glada! :)

2 kommentarer:

Joanna sa...

fan va coola de rosa kängorna är:)

Anna Högrelius sa...

@Joanna: Eller hur? Isadora ser redigt cool ut i de. :)