Pages

måndag 8 oktober 2012

Up and down

Som för alla andra har jag bra dagar och dåliga dagar. Just nu är det lite svajigt och det tar en del på krafterna. Har varit lite motgångar och känner mig trött. Så i morgon efter jobbet är det jag som åker till mamma i Värmlands skogar (nåja.. Deje) och blir ompysslad ett dygn. Börjar jobba 5:30 på torsdag så åker hem onsdag eftermiddag. Kort visit men vill bara få vara "liten" en stund, utan familj. Bara jag och min mamma. Få vara minstingen.. :)

Det är inte jättelänge kvar till vi åker till Egypten nu. Första vaccinationssprutan är ju avklarad och snart är det väl dags för spruta två. Känns bra att veta att Isadora klarade det utan att skrika sönder lungorna. Vår dotter är för det mesta en cool liten tjej, men det där med att göra "farliga" saker går inte för sig. Nu vet hon vad det handlar om så nästa gång blir hon förhoppningsvis inte ens nervös.
Jag känner att den här resan är så hett efterlängtad att tanken på att något skulle komma i vägen skulle göra att jag går sönder.

Inga kommentarer: