Pages

tisdag 6 november 2012

30.


Jag fyller alltså 30 år idag och det känns rent ut sagt skitbra! Har en riktigt bra dag hittills, och mår finemang. Ingen ågren, ångest eller åldersnoja. Bara glädje! Shit, jag som av naturen är rätt pessimistisk väntar bara på bakslaget. SÅHÄR bra kan det ju omöjligt kännas liksom, haha.

Väcktes (sov som en snarkande liten griskulting) vid halv sju i morse av Isadora som sjöng så himla vackert, och bakom kom förstås Robin. De hade frukost med sig och Isadora bestämde att jag skulle äta en macka med Nutella (Notella som hon uttrycker det). Sockerkicken kanske ligger bakom att jag är så pigg och glad?
Fick paket och sen sova en halvtimme till.. ;)

I paket fick jag biljetter till Alex Schulmans föreställning i mars, och hotellövernattning (i Sthlm). Sen fick jag presentkort på pedikyr. Så sjukt uppskattade presenter!
Robin har alltid varit väldigt bra på det där med presenter. Han har bättre fantasi än mig helt enkelt, för jag tycker det är skitsvårt att hitta på saker till honom. I morgon fyller ju han år, men jag tror han kommer gilla mina presenter. :)

Ja, som ni ser på bilderna har mitt utseende ändrats rätt radikalt från år till år. Jag föddes blond, och var det fram till sjuan då jag började testa olika hårfärger. Har gått fram och tillbaka mellan blond och brunett senaste åren, men jag känner mig rätt säker på att brunt är "den rätta". :)

Nej, nu ska jag fortsätta ha en riktigt skön födelsedag!

1 kommentar:

daggdroppe sa...

För mig är det väldigt känslomässigt när ens dotter fyller 30 år!
Nu har jag inget barn kvar som är under30......