Pages

torsdag 8 november 2012

Halsont och jobbiga nätter

Jag har under dagen fått ont i halsen, och att svälja är rätt plågsamt. Vill inte bli förkyld! :(
Som om inte det räcker så hade jag en magsjuk resenär med mig på tåget idag, och jag håller tummarna att jag inte blivit smittad. Risken är kanske inte överhängande, för jag nuddade inte ens hen. 

Isadora har haft problem med sömnen under några veckors tid. Hon vaknar framåt 3 på natten och är pigg och glad, kan inte somna om och driver mig till vansinne. Robin sover ju och vaknar inte förrän jag börjar bråka med honom. :P
Vi trodde att det hade blivit bättre sen vi för en vecka sedan introducerade Isadora för varm mjölk med honung i strax innan sänggående. Då sov hon hela nätterna igen men i natt hade vi ett nederlag då hon vaknade vid 4. Hoppas att det bara var i natt, för jag orkar inte fler sömnlösa nätter. 


Inga kommentarer: