Pages

söndag 1 september 2013

Ny tatuering.

Igår var jag i Stockholm för att tatueras. Tjejen som gjorde min koi har flyttat hem från San Diego i USA och jobbar nu på Gallon tattoo i Hökarängen. Veronica är utan tvekan den bästa tatueraren jag varit hos (av 4 st) och jag kan inte se mig gå till någon annan i framtiden heller. Är ni sugna på att gadda er så rekommenderar jag henne varmt. Kolla in hennes album på Gallon tattoo's Facebook-sida! Hon har en enorm bredd och kan verkligen göra allt.

Det var inte direkt skönt att tatueras i armhålan där skuggningen går upp, och baksidan av armen överlag är väldigt otrevligt men de 3,5 timmarna det tog var värt allt! Jag är så otroligt nöjd och glad. :)

Lotusblomman är en av världens vackraste och jag tyckte den passade in i mitt japanska tema. De fem fallna bladen under blomman symboliserar våra missfall så de kommer alltid finnas med mig.

Tack världens bästa Lady V  på Gallon tattoo! Jag kunde inte vara mer nöjd. Du är bäst!

Inga kommentarer: