Pages

tisdag 24 september 2013

Nytt till Isadora

Vi har börjat rensa bort storlek 116 från Isadoras garderob och börjat fylla på med 122 istället. Det som verkligen behövdes var pyjamaser och vi passade på att handla en overall också.


Vi fick ett nattlinne av en väninna vilket var första nattlinnet för Isadora, och hon tyckte om det så passade på att köpa ett när det bara kostade 99 kr på H&M. Sen älskar ju ungen leopardmönster så den andra pyjamasen kändes rätt givet när jag såg den. ;)

När det gäller overall blev jag positivt överraskad av H&M. Vi köpte en overall som höll i två säsonger sist så köpte en därifrån nu med för 599 kr. Återstår att se om denna är lika bra! Vi har ett tvådelat set också att variera med. 

Sen fick Robin köpa nya kallingar och tröjor. Själv känner jag mig rätt nöjd just nu. Blir kanske något om jag går in i en affär. :)

Inga kommentarer: