Pages

fredag 1 november 2013

Resfeber

Åh blä för det här med resfeber. Har haft det större delen av mitt liv och det förvärras bara med åldern tycker jag. Har ont i magen, är sönderstressad och min två veckor gamla förkylning vägrar ge med sig. Skit! Jag önskar att jag var en av de som bara längtade och kunde ta det lugnt inför en resa. Men icke.

Idag har jag ägnat dagen åt att packa alla våra väskor samt handla sånt som var nödvändigt. Jag suger på att packa kan jag säga. Tar alltid med mig för mycket, men antar att för mycket är bättre än för lite. Fast det går ju alltid att handla på resemålet.. ajja.

Det har regnat och varit tråkigt ute idag så tanken på att kunna cruisa runt i bikini med mina kritvita ben och degiga mage känns faktiskt riktigt lockande!

Ha det så bra hemma i Sverige!

Inga kommentarer: