Pages

lördag 23 maj 2015

Lillasyster.

I måndags var vi på vårt RUL för att titta till bebis. Vi vet nu att det är liten tjej som gömmer sig där inne till Isadoras stora glädje. Hon ville gärna ha en syster sa hon, men skulle nog ha blivit precis lika glad om det var en pojke. 😊
Allt såg fint ut, även om hon var lite busig och inte visade sitt hjärta först så jag fick gå ut och dricka lite vatten, sen ta en paus på 40 min innan vi gick in och testade igen.
Flyttades fram 5 dagar till den 25e oktober, men det var väntat. På de ultraljud vi gjort hittills har hon varit lite mindre än hon skulle ha varit i den vecka som min gravid-app visade. Den 25e är det Inga som har namnsdag, och det hette Robins mormor så hade varit kul om hon kommer då. ❤

Återstår att se hur den här födseln kommer att gå till. Hoppas att jag slipper akut kejsarsnitt! Helst vill jag föda vaginalt den här gången, men om det inte går så önskar jag ett planerat snitt så jag hinner förbereda mig mentalt.
Oavsett så längtar jag efter att få se henne, och njuta av vår expanderade familj. Ännu mer roligt är det att Lisa, min svägerska, ska få barn en vecka innan mig. Så himla roligt!



Inga kommentarer: